Pizza Carnivora - Marco Pollo Drobeta

Pizza Carnivora Marco Pollo Drobeta Turnu Severin

Review: Pizza Carnivora - Marco Pollo Drobeta
Am primit foarte multe mesaje de la voi în legătură cu Restaurantul Marco Pollo, iar astăzi am vizitat restaurantul. Am comandat pizza Carnivora, care conține diferite tipuri de carne și cașcaval. O combinație foarte bună de șuncă, piept de pui (grill), șuncă și salam. Cea mică costă aproximativ 16 lei (610gr), iar cea mare costă 20 lei (750gr). O pizza foarte suculentă, iar pieptul de pui joacă cel mai important rol, deoarece baconul nu se prea simte din cauza cașcavalului din abundență. Șunca mereu este un "good look", iar salamul a fost ok. Blatul de pizza a fost aproape perfect. Aș fi preferat să fie un pic mai crocantă crusta. Atmosfera a fost ok, mai ales că am vizitat restaurantul pe la 1 dimineața.
Am plătit 1.5 lei pentru un pic de sos de roșii (dulce), ceea ce mi se pare foarte mult, iar dacă dorești să vină la livrare, plătești și cutia de pizza. De parcă ar trebui să o livreze în mână, nu într-o cutie (care costă 20-30 de bani). Nu știu câte restaurante din Severin te "obligă" să plătești și cutia de pizza, care la Marco Pollo costă 1 leu. Totuși, restaurantul are câteva oferte bune, cum ar fi 1+1 la pizza.
O recomandăm? Da, de ce nu? A fost o pizza foarte bună. Prețul? Nu prea... Poți mânca lejer o pizza la fel de bună la doar 12-15 lei. 
emoticon wink
Nota: 7/10. Totuși, nu ne crede pe cuvânt. Încearcă și tu pizza Carnivora by Marco Pollo Drobeta și lasă-ne un comentariu în secțiunea de mai jos. Vouă cum vi se pare pizza Carnivora by Marco Pollo?
Mulțumim, Silviu Codău pentru recomandare! 

Pizza Carnivora Marco Pollo Drobeta Turnu Severin


Pizza Carnivora Marco Pollo Drobeta Turnu Severin

Pizza Carnivora Marco Pollo Drobeta Turnu Severin

Pizza Carnivora Marco Pollo Drobeta Turnu Severin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu