Pizza Quatro Formaggi - Queen's Cafe

Pizza Quatro Formaggi - Queens Caffe


Food Review: Pizza Quatro Formaggi by Queen's Cafe
Pizza Quatro Formaggi de la Queens Caffe conține mozzarela, brie, parmezan, gorgonzola și costă 18 lei, gramajul fiind de 340 gr.
Timpul în care am primit-o a fost de 15 minute. Deja am început cu dreptul.
În primul rând, se simte enorm branza gorgonzola, față de pizza pe care am mâncat-o la Marco Polo. Aici chiar am simțit gustul de gorgonzola. Pizza este pe blat subțire, pufos cu o crustă foarte crocantă. Deloc arsă. Perfect făcută. Foarte consistentă. Până acum nu am găsit o astfel de combinație de 4 brânzeturi. Am apreciat enorm bucățelele de brânză brie, o brânză care este considerată o specialitate în Franța. O brânză franțuzească din lapte de vacă cu o textură moale Categoric trebuie să aveți pe lângă voi un suc, datorită gustului intens de gorgonzola.
În al doilea rând, raportul de calitate-preț este foarte echilibrat. Noi am mâncat foarte multe pizza quatro formaggi în Drobeta Turnu Severin, însă cea de la Queens se află printre cele mai bune. După câteva minute, mozzarela acoperă un pic gustul intens al gorgonzolei. Poți simți și parmezanul. Iar totul devine mult mai interesant datorită bucățelelor de brânză brie. Nu sunt sigur dacă am mai întâlnit o astfel de combinație în restaurantele din Drobeta Turnu Severin.
NOTA: 9/10. O recomandăm. Clar. Mai ales dacă îți place gorgonzola. Un gust foarte intens. Alături de un suc...pfff! Totuși, nu ne crede pe cuvânt. Încearcă și tu pizza Quatro Formaggi by Queens Caffe și spune-ne și nouă părerea ta în secțiunea de mai jos. Clar ne vom întoarce. Pentru 2 lei în plus, poți alege Pizza Quatro Formaggi SPECIALE, care conține și sos de roșii și șuncă. Abia așteptăm să ne întoarcem!

Pizza Quatro Formaggi - Queens Caffe

Pizza Quatro Formaggi - Queens Caffe

Pizza Quatro Formaggi - Queens Caffe

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu