Shaorma - Shaorma Magic

Shaorma Shaorma Magic Drobeta


Food Review: Shaorma by Shaorma Magic
Laureant Blanc ne-a recomandat să vizităm Shaorma Magic. Datorită multor cereri pe care le-am avut, abia astăzi am avut ocazia să îl vizităm. Am comandat o shaorma mare, care conține: lipie libaneză, piept de pui rotisat, cartofi prăjiți, castraveți murați, varză, salata de varză, sos de usturoi, maioneză, ketchup și costă 12 lei, gramajul fiind de 350 gr.
Lipia este cea tipică pe care o poți găsi în orice Fast Food din Severin. O poți cumpăra de la Carrefour, undeva la 10 lei este punga de lipii. Ca să ajungă să facă shaorma noastră, a durat undeva la 13 minute, deoarece erau încă 4 sau 5 clienți înaintea noastră. Se pare că foarte multă lume apreciază preparatele lor, iar asta ne bucură.
Până la urmă a meritat să așteptăm. Ketchup-ul și maioneza nu au fost cumpărate din Carrefour din gama de produse specifice hypermarketului (Ketchup Carrefour). Un sos de maioneză și ketchup de calitate, mai gros și mai aromat. Seamănă foarte mult cu sosul de ketchup de la Remia. Sosul de usturoi nu este așa strident la gust și nu este așa gros precum cel de la Spartan. Un sos foarte bun. Shaorma a fost un pic picantă, am simțit și un pic de curry, iar pieptul de pui a fost foarte suculent. Nu ars, nu crocant, ci suculent și pătruns.
O combinație foarte plăcută de arome, castraveții murați au fost delicioși și crocanți, iar legumele au fost proaspete. Am văzut că le place ceea ce fac și o fac cu plăcere. Ne-a plăcut.
NOTA: 8.5/10. Suntem full, ne-a plăcut combinația, am simțit foarte multe arome, shaorma chiar a fost foarte mare și chiar dacă am așteptat foarte mult, a meritat totul. Overall, merită și este cu mult peste anumite shaormerii din oraș.

Shaorma Shaorma Magic Drobeta

Shaorma Shaorma Magic Drobeta

Shaorma Shaorma Magic Drobeta


Shaorma Shaorma Magic Drobeta

Shaorma Shaorma Magic Drobeta

Shaorma Shaorma Magic Drobeta

Shaorma Shaorma Magic Drobeta

Shaorma Shaorma Magic Drobeta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu