Paste Carbonara - Dolce Vita

Paste Carbonara - Dolce Vita


Paste Carbonara by Dolce Vita

Cristina Dragotoniu ne-a rugat să testăm pastele de la pizzeria Dolce Vita, iar astăzi am avut posibilitatea de a revizita restaurantul. Ne-am decis să testăm pastele Carbonara cu penne, însă poți alege și spaghetti.

Data trecută nu am lăudat foarte mult pizza casei, însă pastele au fost foarte bune. Pastele carbonara conțin bacon, parmezan, smântână, unt și eventual două gălbenușuri de ou. Categoric vom lăuda sosul și pastele. Chiar le recomandăm. Mulți aleg să le facă cu Gran Cucina, însă sincer nu am avut deloc senzația că sosul este gata făcut. Nu au fost deloc "seci", cum de fapt le găsești mai peste tot. În mod normal, o porție de paste Carbonara de calitate le poți găsi la 20-25 lei. Știți cât am dat noi pe pastele Carbonara la restaurant Dolce Vita? 14 lei. Pff! Nu poți să bați un asemenea preț și o asemenea calitate.

NOTA: 8.2/10. Categoric recomandăm pastele Carbonara by Pizzeria Dolce Vita. Nu ne crede pe cuvânt, încearcă și tu pastele Carbonara by Dolce Vita și lasă-ne un comentariu în secțiunea de mai jos. Așteptăm părerea ta!

Mulțumim, Cristina Dragotoniu pentru recomandare!

Paste Carbonara - Dolce Vita

Paste Carbonara - Dolce Vita

Paste Carbonara - Dolce Vita

Paste Carbonara - Dolce Vita

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu