Pizza Mediteraneana - Restaurant Linz

pizza mediteraneana restaurant linz drobeta


Food Review: Pizza Mediteraneana by Restaurant Linz

Astăzi am vizitat restaurantul Linz și am testat Pizza Mediteraneana. Este o pizza cu fructe de mare. Porția mare costă 20 lei, iar cea mică 14 lei. Conține un mix de fructe de mare, de la surimii și inele de calmar, până la baby caracatiță și midii.

Categoric, surimii este ingredientul cheie. Un fruct de mare cu o aromă foarte puternică și dulce.Combinația a fost foarte reușită. O cantitate consistentă de fructe de mare. Chiar nu mă așteptam la un asemenea gramaj. Pe lângă fructe de mare, pizza Mediteraneana conține măsline și ardei gras. Crusta a fost un pic cam arsă în unele locuri, însă chiar nu a prea contat, deoarece blatul a fost foarte moale și pufos. Un raport de calitate-preț echilibrat, un produs gustos, fără a abuza foarte mult de acel miros specific al fructelor de mare, un blat pufos și moale, iar o crustă foarte crocantă (poate prea corcantă în unele locuri). Categoric recomandăm pizza Mediteraneana by Restaurant Linz. Abia după câteva minute bune poți simți și alte fructe de mare, deoarece în primele minute surimii acoperă tot. Abia după poți simți și midiile sau caracatița. O combinație foarte reușită. Fructe de mare fresh și proaspete.

Noi rareori ne vom lega de acest subiect, însă în acest caz vrem neapărat să specificăm calitatea servirii. O servire foarte proastă. După ce am specificat ceea ce dorim să comandăm, ospătarul a revenit de 5 ori (nu exagerăm) ca să ne întrebe dacă ceea ce a notat el este ceea ce dorim noi. Pizza am primit-o fără ketchup sau maioneză. Nu m-a deranjat. Însă după 10 minute ospătarul revine cu sosurile afirmând că:
- "Am uitat să vă aduc sosurile. Bine, nici dumneavoastră nu mi-ați spus nimic!"

Pe bune? De când trebuie un client să îți reamintească ție ceea ce trebuie să faci? Și de ce trebuie să existe o scuză fără lipsă de răspundere? Am întâlnit în Drobeta Turnu Severin ospătari excepționali și care, ironic, lucrează la restaurante foarte proaste, iar în restaurantele frumoase și curate, lucrează incapabili.

De asemenea, colega noastră a comandat "Șnițel de pui", ospătarul a notat, iar după câteva minute se întoarce și spune:
- "De care șnițel? Pui sau porc? Că nu mi-ați spus!"

Am plecat un pic dezamăgiți, deoarece restaurantul este foarte frumos, meniul este bogat, produsele pe care le-am comandat noi au fost foarte bune, însă servirea a fost foarte proastă. Păcat. Linz, ar trebui să alegi cu mare atenție stafful. ;) Cu atât mai mult că a fost bătută pe nota de plată o cafea. Din greșeală cei drept, dar de ce nu putem fi și profesioniști? Restaurantul are foarte mult potențial, însă aveți nevoie de oameni capabili. Atâta tot.

NOTA: 9/10. Cu siguranță recomandăm Pizza Mediteraneană by Restaurant Linz. Nu cred că mai este nevoie să spunem ceva. Produsul este excepțional. Felicitări! :D
Dacă ai încercat deja Pizza Mediteraneană, așteptăm comentariile tale în secțiunea de mai jos. Vouă cum vi s-a părut?

pizza mediteraneana restaurant linz drobeta

pizza mediteraneana restaurant linz drobeta

pizza mediteraneana restaurant linz drobeta

pizza mediteraneana restaurant linz drobeta

pizza mediteraneana restaurant linz drobeta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu