Tower Fillet - KFC

Tower Fillet KFC Drobeta Turnu Severin


Food Review: Tower Fillet by KFC
Ne-am gândit să mai dăm o șansă sandwich-urilor KFC, așa că am ales flagship-ul lor. Tower Fillet costă 12 lei și conține: brânză procesată Cheddar, salata iceberg, piept de pui condimentat, cartof rumen, maioneză și ketchup. Știind că sandwich-ul nu-i așa constistent, am ales meniul Tower Fillet, care costă 18 lei și vine în plus cu o porție medie de cartofi și un suc 0,4 L.
Sinceri să fim, habar nu avem de ce Tower Filllet costă 12 lei, iar Dublu Booster costă 8 lei. Diferența este uriașă. Când știi că este cel mai scump sandwich de la KFC, poate ai și o oarecare pretenție. Clar, pieptul de pui joacă rolul principal ca în orice alt produs KFC, însă se presupune că acel "cartof rumen" are și el o oarecare importanță. Chiar deloc.
Pentru o bucată de piept de pui cu salată iceberg și o bucată de cartof, ceri 12 lei KFC? Naahh, bro! ‪#‎bereal‬. Dacă chiar ar fi să aleg un sandwich de la KFC (și să nu am ce face cu banii decât să-mi iau sandwich de la KFC) aș alege Dublu Booster. Jesus! 18 lei pe un sandwich, o porție de cartofi și un suc. Prefer o Pljeskavica, un GYROS sau chiar un meniu Souvlaki în locul acestui sandwich.
Nota: 4/10. Clar nu-l recomand. Calitatea este slabă, gramajul este "meh", iar prețul...Totuși, asta este doar părerea noastră. Încearcă și tu sandwich-ul Tower Fillet by KFC și spune-ne în secțiunea de comentarii părerea ta.

Tower Fillet KFC Drobeta Turnu Severin

Tower Fillet KFC Drobeta Turnu Severin


Tower Fillet KFC Drobeta Turnu Severin

Tower Fillet KFC Drobeta Turnu Severin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu