Fillet Bites - KFC



Food Review: KFC - Fillet Bites
15.50 lei pentru meniul Fillet Bites care include 6 fillet bites, o porție medie de cartofi prăjiți și un suc la alegere. Am primit multe mesaje din partea voastră pentru a testa acest preparat, iar în zilele trecute am avut în sfârșit ocazia de a îl testa.
În primul rând, fillet bites sunt chiftele mici realizate din piept de pui, aromate cu ajutorul unor ierburi și condimente speciale. Gustul nu a fost ceva "WOW", iar aroma ierburilor nu prea a fost pe placul nostru.
În al doilea rând, pentru 15.50 lei ne-am fi așteptat la niște chifteluțe relativ mari, ca-n poze, însă în realitate sunt MICI. Foarte MICI.
Da, "biluțele" fillet bites sunt suculente și un pic picante, gustul și calitatea specifică KFC, dar porția este mică, iar prețul nu-l justifică prin niște ierburi și condimente. Nu am prea simțit chimia dintre acele ierburi aromate, împreună cu un piept de pui suculent și ușor picant.
Nota: 5/10. Raport calitate-cantitate-preț...meh. Ne-am fi așteptat la mai mult. Totuși, asta este doar părerea noastră. Încearcă și tu meniul Fillet Bites și spune-ne și nouă părerea ta în secțiunea de mai jos.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu