Gordon Bleu - Restaurant Decebal

Gordon Bleu - Restaurant Decebal Drobeta Turnu Severin


Food Review: Gordon Bleu - Restaurant Decebal

Am avut ocazia să vizităm restaurantul Decebal. Am comandat Gordon Bleu, Ciorba de burta și Frigărui cu cartofi țărănești. Gordon Bleu de pasăre conține piept de pui, șuncă, cașcaval, pesmet, maioneză, sare și piper după gust. Gramajul a fost undeva la 350g + o porție de cartofi prăjiți.

În primul rând, mâncarea nu a avut nimic spectaculos. Ciorba de burtă conținea făină, cum de altfel fac foarte multe restaurante din Severin, iar cartofii țărănești i-am trimis la bucătărie pentru că au fost foarte cruzi, iar a doua oară tot cruzi i-am primit. Mă rog, noi ne axăm pe Gordon Bleu azi. Pieptul de pui a fost foarte uscat, cașcaval cam puțin, iar șunca nu s-a simțit absolut deloc. Deasupra de Gordon Bleu au pus cred că cea mai proastă maioneză pe care am gustat-o vreodată. Overall, mie nu mi-a plăcut. Mă așteptam la mult mai mult de la un restaurant vechi, cu prestigiu care ar trebui să vină mereu cu ceva nou. Singurul lucru pe care l-am apreciat au fost prețurile și lipia lor. La multe preparate din meniu nici nu se menționează ingredientele folosite.

În al doilea rând, servirea și atmosfera a fost teribilă. Când am intrat, am cerut meniul și am comandat doar de băut, deoarece mai așteptam un prieten, iar între timp noi răsfoiam meniul. Ospătărița ne-a spus cam așa:
Ea: -"Comandați ceva?"
Noi: -"Nu, mai așteptăm pe cineva. Momentan doar de băut!"
Ea: -"Bine. Poate comandați la ora 7!"

Pă bune? Ospătărițe care nu-s atente, servesc în batjocoră și au niște replici de rămâi fără cuvinte. Fiind cartofii cruzi, am chemat ospătărița să îi verifice și să îi trimită înapoi, iar replica ei a fost așa: Ospătărița: -"Lăsați și dumneavoastră cartofii cruzi deoparte!"

:)) Așa ceva. În loc să fie o atmosferă frumoasă, o muzică, ceva, se auzeau doar bucătarii cu ospătarii, care din când în când se mai și certau sau țipau. Patetic.

NOTA: 5.5/10. Deși prețul a fost foarte bun, mâncarea....cam scârțâie. Nu-i cel mai prost Gordon Bleu pe care l-am mâncat.

Gordon Bleu - Restaurant Decebal Drobeta Turnu Severin

Gordon Bleu - Restaurant Decebal Drobeta Turnu Severin

Gordon Bleu - Restaurant Decebal Drobeta Turnu Severin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu