Cheeseburger - Craft Pizza




Food Review: Cheeseburger - Craft Pizza
Am vizitat Pizza Craft și am testat cheeseburgerul pe care-l găsim în două variante. Cheeseburger simplu (o chiftea burger - 5,5 lei) și cel dublu (două chiftele burger - 6 lei). Noi am ales să îl testăm pe cel dublu, mai ales că diferența de preț este foarte mică. Nu vedem de ce ai alege varianta simplă.
Cheeseburgerul conține: 2 chiftele burger, o felie de brânză topită, salata de varză, gogoșari murați și ketchup. Chiftelele au fost bune, însă și foarte subțiri. Gogoșari murați din plin care adaugă un zest specific, iar în partea de jos am avut o mânuță de salată de varzâ. Chiftelele de burger au fost făcute pe grill și desigur, am simțit acest lucru. Totuși, este un cheeseburger. Ar trebui ca aroma principală pe care să o simți într-un asemenea preparat să fie brânza. Ceea ce în cazul nostru nu a fost. Chifteaua și gogoșarii murați au acoperit orice altă aromă, iar cașcavalul fiind procesat...abia s-a văzut sau simțit.
Dacă ar fi fost un hamburger, da, era cât de cât ok, deși chiftelele au fost foarte subțiri, dar la un asemenea preț? Fiind un preparat de restaurant prețul a fost unul avantajos. Dar a fost cheeseburger, nu hamburger.
Nota: 6/10. Dacă avea brânză cheddar, pe lângă câteva felii de cașcaval (nu cel procesat), probabil gustul ar fi fost unul mult mai bun, mai ales alături de acele două chiftele burger la grill. emoticon grin Pizza Craft, chiar așteptăm de la voi un cheeseburger calumea. În oraș n-am găsit până acum un cheeseburger ca la carte. Totuși, asta a fost părerea noastră. Încearcă și tu cheeseburgerul by Pizza Craft și spune-ne și nouă părerea ta.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu