Pizza Diavola - Queen's Bar & Lounge



Am primit mesaje din partea voastră în legătură cu preparatele picante și ne-am gândit să testăm o pizza picantă. Recomandarea voastră a fost Queen's, așa că astăzi l-am revizitat și am încercat pizza Diavola. Costă 17 lei, gramajul este de 360 grame și coține: mozzarela, salam picant, ardei iute și sos de roșii.
Este o pizza pe blat subțire, foarte bine făcută cu o crustă crocantă. Chiar foarte crocantă. Prima oară vei simți ardeiul iute care acoperă pentru un timp orice altă aromă. Salamul picant își dezvoltă iuțeala mai greu, însă la un moment dat iuțeala a devenit plăcută, iar gustul a fost și mai aromat. Noi am ales un sos de pizza dulce. Dacă chiar doriți să mergeți în extrem, vă recomandăm sosul de pizza picant. Salam de bună calitate, preț decent, blat crocant și gustos. Mereu am avut o părere foarte bună de mozzarela aleasă de restaurantul Queen's Bar & Lounge și nici acum nu ne-a dezamăgit.
Nota: 9/10. Un preparat aparent simplist, însă îndeplinește condițiile esențiale. Să fie de calitate, gustoasă și picantă. Merită. emoticon wink Totuși, asta este doar părerea noastră, încearcă și tu Pizza Diavola by Queen's Bar & Lounge și spune-ne și nouă părerea ta.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu