Pizza Kripton - Kripton Pub & Grill



Am avut plăcerea de a revizita Kripton Bar & Lounge, mai ales că data trecută am avut parte de o experiență excelentă. Ne-am decis să testăm și pizza casei (Pizza Kripton). Conține: prosciutto, șuncă, ciuperci, măsline, ardei, mozzarela, sos de roșii și costă 20,8 lei.
Un blat relativ ok, o crustă crocantă, similară cu pizza Dolce Vita, iar gustul este întotdeauna un mister. Este un amalgam de arome, unde aroma principală este dată de șunca de bună calitate și prosciutto. După ce încerci a doua felie, îți dai seama că aroma principală diferă. Practic, ne-am cam chinuit să aflăm care-i aroma principală. Aranjamentul pe pizza a fost ok, cu excepția măslinelor și ciupercilor. Pe o felie de pizza am avut și 8 măsline, iar pe alta doar 2-3. Mozzarela este într-adevăr de bună calitate și am apreciat acest lucru. Este foarte dificil să ridici o felie de pizza fără ca ingredientele să nu cadă. Totuși, overall a fost ok.
Nota: 7/10. Raport calitate-preț...aproape acceptabil. Nu știu dacă ar da foarte multe persoane 21 lei pe o pizza casei, dar overall a fost ok. Totuși, asta este doar părerea noastră. Încearcă și tu pizza Kripton și spune-ne și nouă părerea ta în secțiunea de comentarii.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu